NEVER STOP DREAMING!! #DREAMSCOMETRUE!

marți, ianuarie 27, 2015

MON AMI,
 Sâmbăta trecută tocmai am simţit pe pielea mea că visele devin realitate. Da , ştiu pare poate prea idealist , prea clişeic, dar eu mereu am fost o visătoare şi cu toatea astea, aveam mereu o urma de indoială. Să vă spun despre ce vis era vorba? Păi o perioada lungă de timp mi-am dorit să prezint un spectacol, si iată că sâmbătă s-a întâmplat.
 Cum m-am simţit când eram aşa de aproape să-mi îndeplinesc visul?
Să fiu sinceră, în ziua-n care am aflat, am intrat într-un fel de "ŞOC", nu am conştientizat ce însemna asta cu adevărat, eram "Da, cred că pot face asta, adică ce poate fi aşa de greu?" A doua zi am conştientizat cu adevărat ce urmează să fac. Eram speriată , dar cu toate astea, am lucrat o săptămână la prezentare şi acum sunt mândră să spun că toate emoţiile din săptămâna cu pricina,m-au ajutat, nu m-au încurcat. Şi aşa am aflat cum e să-ţi se îndeplinească un vis.  Dar lucrurile astea vin după multă muncă, de obicei, şi nu mă refer ne-apărat numai la munca fizică, aia de la clubul de teatru sau de dans, ci şi a munca minţi, la munca "visatului cu ochii deschişi", da şi asta e foarte importantă pentru că n-ai cum să obţii ceva dacă nu-ţi doreşti,nu ? EU sinceră să fiu, nu numai visez, ma transpun cu totul in lumea visului pe care-l am, mă trezesc ca şi cum reuşesc să-l trăiesc. Fac asta de o grămadă de timp şi am reuşit să mă transpun in tot felul stări şi situaţii. Da,ştiu veţi spune că sunt preocupată cu visele ca să ma bucur de viaţă,iar eu vă voi răspunde că nu fac decât sa-mi programez viaţa, nu fac decât un pas în spre a-mi îndeplinii visele,dar o fac in felul meu, pentru că fiecare gând sau cuvânt aruncat în univers ne aduce mai aproape de a ne îndeplinii visele,pentru că puterea gândului e genială şi cea a cuvântului, e la fel , imensă. Aşa că aveti grijă ,ce doriți pentru ca PUTEREA CUVINTELOR ŞI A GÂNDURILOR E MAI MARE  DECÂT NE-O PUTEM NOI IMAGINA!
   
Fiți voi, descoperți-vã, reinventați-vă și bucurați-vă de fiecare clipă!                                                                                                                       Amour,
                                                                                                                       BettyR

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

How I feel in some words

If you WANT to be Happy, Be!
Be happy for this moment
This moment is your life!
Thank You, I'm sorry, I love you, please!

Cărți care merită răsfoite...

  • Florence Scovel Shinn - Jocul vieții și cum să-l jucăm
  • Elizabeth Gilbert- Lectii de Magie