2018

miercuri, ianuarie 02, 2019

Mon ami,
   Acum că suntem la început de 2019 am zis să fac un inventar al anului care tocmai a trecut.
Am făcut atât de multe  și au fost atât de multe schimbări, încât nu-mi vine să cred că finalul m-a găsit atât de liniștită. 2018 a fost anul schimbării, la propiu și la figurat.  Sincer, acum când mă gândesc, este foarte ciudat faptul că am început anul  ca eleva în clasa a XII a și că l-am teminat ca studentă la facultatea pe care mi-am dorit-o.
  Sunt aici, în camera mea, înconjurată de cărțile cele importante pentru momentul acesta: cărti despre teatru, cartea de legislație auto, cărți de dezvoltare personala și o carte de poezii de a lui Eminescu, pentru că anul ăsta am învățat să nu uit să-l mai iubesc pe Eminescu, indiferent în ce moment al vieții mele m-aș afla. Ups! Era să uit de cartea cu cele mai frumoase 50 de scrisori de dragoste și de dicționarul francez-român. Și ele sunt aici.  Am adunat aici, toate cărțile astea pentru că ușor-ușor ele acoperă acum mai toate planurile din anul 2018, unele care se vor regăsi și-n 2019.
   La începutul anului trecut, am spus că 2018 va fi anul în care va trebui să demonstrez faptul că îmi merit locul în lumea oamenilor mari.  Dacă aș fi știut ce înseamnă asta atunci, probabil aș fi renunțat.
Dar cum n-am știut, am continuat.
 Începutul anului 2018 a fost unul spectaculos. Am vorbit la Radio Apollonia, am lansat scurt-metrajul Cum am cunoscut-o la Centrul 1-2-3 Education.



 După cum am spus și atunci, primele două luni ale anului au fost A sneak-peak from future .
Apoi s-a întâmplat că am făcut 19 ani, pe care i-am petrecut cu cei mai dragi oameni din viața mea, și mi-am dat seama că lucurile ușor- ușor încep să se schimbe. Și asta mă speria sincer, pentru că e ciudată etapa asta de trecere de la adolescent la adult. Pentru că oamenii au pretenția dintr-o dată de la tine ca tu să începi să te comporți ca un adult, tu neștiind cum să faci și ce să faci mai exact.
 Apoi au venit toate dintr-o dată și anume: finalul clasei a XII a, Bacul și Admiterea. Cei trei monștri de temut. M-am temut de ei de la începutul anului, dar știi ce m-a ajutat să trec mai ușor? Lucrurile pe care le-am făcut pentru mine și pentru alții în tot acest timp: și aici vorbim despe cel mai tare curs ever, cursul de televiziune de la Antena 1 Moldova unde am râs copios, dar am învățat destul de multe pentru dezvoltarea mea și despre cum să fiu un viitor om de televiziune.

Despre cum a fost la Cursul festiv și despre toată experienta mea cu Baclife-ul v-am povestit în trecut în postarea Do you belive in life after Bac?. Admiterea a fost ceva special, am intrat la facultate și viața mea a început să se schimbe. Ups, era să uit! Cine credeți că a fost ambasador Swimathon și anul acesta? Printre Baclife și cursul de televiziune am reușit să îi ajut din  nou pe cei de la Centrul 1-2-3 Education să-și îndeplinească visul. Mă rog, visul încă nu e finalizat, dar am făcut un prim pas.

Și cel mai frumos moment a fost când am vândut limonadă pe Explanada Oancea. Și oamenii veneau și cumpărau. Și credeau în visul nostru. Atunci chiar m-am simțit ca un om mare văzut și auzit de oamenii din jur. Mulțumesc! 
Vara lui 2018 m-a dus în locuri noi și vechi. M-am întors la prietena mea, marea, care este prea minunată și care m-a primit cu brațele deschise. Am fost în Italia și am zburat pentru prima dată cu avionul.  A fost o vară plină, grea și frumoasă pe care o resimt și acum.





Sincer nu știam ce mă așteaptă în toamna anului 2018, pentru că dacă știam ...
Am început să studiez regie de teatru la UAGE, prietenii mei cei mai buni au făcut 18 ani, am dat primul examen de la facultate, m-am apucat de școala de șoferi, și am cunoscut tone de oameni noi de pe băncile facultății. Toate astea m-au bulservat și m-au blocat la început. Uneori ar trebui să vorbim și despre cât de greu e să treci de la o etapă la alta, deși cei care au trecut deja spun că e ușor. Cred că am scriu un post despre asta, despre cât de bulversant poate fi primul an de facultate și despre ce să
faci să te deblochezi singură, și despre crizele de vindecare și de evoluție. Și despre oamenii faini pe care îi ai alături în toată perioada asta.😁
    După cum vedeți, chiar a fost un an greu. Cred că am început să-mi demonstrez că-mi merit locul în lumea oamenilor mari, dar încă îmi vine să mă ascund.  2018 al meu a fost despre responsabilități și maturizare, despre schimbare și acomodare, despre implicare și ajutor, despre nopți nedormite, plânsete și mii de dubii dacă sunt suficient de bună sau nu, despre conștientizări brute, despre depresie și fericire, despre oameni faini pe care îi întâlnești întâmplător sau nu.  A fost un an al lecțiilor, a conștientizării și al evoluției. Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc!
 2019 mă găsește schimbată. Un pic mai obosită, dar mai curajoasă și mai încrezătoare. Ce-mi doresc de la 2019?  Cărțile din jurul meu acoperă aceste răspunsuri. Să mă pierd( în sensul bun) în lumea teatrului, să îmi iau permisul de conducere, să învăț și să mă dezvolt prin lecțiile pe care le-am învățat  în 2018, să nu uit să-l iubesc pe Eminescu, să folosesc mai bine limba franceză și să mă îndrăgostesc... de viață, de oameni, de mine în mod special și de un ...
Vă doresc un an 2019 așa cum vi-l doriți!

 Amour,
Beatrice









You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

How I feel in some words

If you WANT to be Happy, Be!
Be happy for this moment
This moment is your life!
Thank You, I'm sorry, I love you, please!

Cărți care merită răsfoite...

  • Florence Scovel Shinn - Jocul vieții și cum să-l jucăm
  • Elizabeth Gilbert- Lectii de Magie