O ETERNITATE ÎNTR-O VARĂ....

luni, iulie 13, 2015

      MON  AMI,

     It's summer!!!!! 
   Şi nu, nu trebuia să intraţi pe blogul meu ca să aflaţi asta. Pentru tinerii care au scăpat de şcoală, bac, capacitate, sesiune, examene,  facultate, părinţi, teme,vara este anotimpul cel mai tare ever... la fel este şi pentru mine. Pun pariu că deja, foarte mulţi tineri se culcă dimineaţa şi se scoală seara, iau micul dejun la cină şi cina la prânz(şi eu fac la fel). Sunt sigură că acum prin cubluri, baruri şi pe terase găsim tineri dornici de distracţie. Şi e normal, nu-i condamnă nimeni, e normal tot ce se întâmplă acum, dacă nu ne distrăm acum, atunci când, la 80 de ani?
      Cât despre mine,eu nu sunt o împătimită a acestui tip de "distracţie verală",  pentru mine vara de vis înseamnă cu totul altceva...
   Închid ochii.....şi mă trezesc......... undeva la mare, într-o casuţă pe plajă, aud valurile mării care se lovesc de ţărmul puternic.  Mă trezesc dimineaţa devreme pentru a prindre răsăritul soarelui, în timp ce alerg pe nisipul încă rece cu briza care-mi bate în păr (prea clişeic) şi mi-l lipeşte de faţă astfel încât să nu mai văd nimic(aşa mai merge!!!!). După ce alerg şi inevitabil fac o baie în mare, pentru ca altfel nu se poate, mă întorc în căsuţa mea de pe plajă şi-mi fac micul dejun, mă îmbrac cu hainele cele mai comode pentru plajă, îmi iau şi un prosop şi plec să mă întâlnesc cu prietenii mei. Acolo pe plajă, după ce ies din mare, stau pe prosop, să mă bronzez şi închid iarăşi ochii...
            Deschid ochii .....şi mă trezesc mâncând cireşe în curtea din spate a bunicii mele, citind o carte bună, sub umbra aceluiaşi nuc sub care am învăţat să merg acum mulţi ani, (nu chiar aşa de mulţi, acum vreo doi-trei ani), nu ştiu cum fac şi închid iarăşi ochii.....
             Acum sunt la munte, cu prietenii mei, făcând glume, am urcat pe munte.  Acolo sus viaţa e  simplă. MEDITEZ, mă încarc cu energie pentru încă un an în oraş. Mă regăsesc. EU. Apoi am coborât muntele şi am mers la cabana unde stau cu prietenii mei, am gătit şi am făcut un foc de tabără, în timp ce stăteam  acolo, în jurul focului, învelită cu o pătură şi cântând cu prietenii mei "AM DOAR 18 ANI..." am închis... din greselă, ochii.....
     Sunt acasă  ACUM, am repetiţii pentru un sepctacol.  UN SPECATCOL!!!! Mai scriu, mai citesc, mai pictez... e 8 seara, tocmai am venit de la repetiţii şi stau pe pat, vrând să vorbesc cu prietenii mei, dar  ÎNCHID OCHII.....
MĂ TREZESC A DOUA ZI, la mine în cameră, mă uit la ceas. E 7 fix dimineaţa. Vreau să mă culc la loc, de data asta închinzând alarma telefonului, probabil am uitat sa opresc de ieri, când s-a terminat şcoala. Mă uit la dată,OOOOO NU, E 14 SEPTEMBRIE, PRIMA ZI DE ŞCOALĂ....
Totul a fost doar UN VIS,  VARA a trecut şi eu parcă n-am făcut NIMIC.... PĂCAT, ar fi fost o vară mişto!!!!! STAI, A FOST O VARĂ MIŞTO!! N-a fost doar un vis, am TRĂIT TOTUL, singura mea problemă e că NU m-am BUCURAT DE FIECARE CLIPĂ, aşa  aş  fi trăit o
ETERNITATE ÎNTR-O VARĂ!!!!!

                                                        TRĂIEŞTE CLIPA!!!!! 
  Fiţi voi, descoperiţi-vă, reinventaţi-vă şi bucuraţi-vă de fiecare clipă!!!!!!
                                                                                                               
                                                                                                                Amour, 


                                                                                                                     BettyR.



You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

How I feel in some words

If you WANT to be Happy, Be!
Be happy for this moment
This moment is your life!
Thank You, I'm sorry, I love you, please!

Cărți care merită răsfoite...

  • Florence Scovel Shinn - Jocul vieții și cum să-l jucăm
  • Elizabeth Gilbert- Lectii de Magie