Pareri despre Generatia mea , Generatia de azi

miercuri, august 20, 2014

                                    MON AMI,

                   
       Nu sunt vreun sociolog care să analizeze toată suflarea tinerimii și s-o scrie intr-un studiu.
      Nu sunt vreun analist acreditat cu o diplomă cumpărată din vreo piață de cartofi, dovleci și vinete ( femei vinete, bine nu femei bătute ci femei care printr-o extorsiune a Terrei vând vinete,bine am deviat de la subiect ). Sunt o simpla adolescentă născută in '99 care a prins și adevărata copilărie și pe cea "tehnologică"(cum sună "copilaria tehnologica") . Și tot ce spun este doar ce observ in jurul meu.
                Îmi  aduc aminte de copilăria banală care a existat pe vremuri,în 1999 când m-am născut. Era o copilărie atât de simplă și de frumoasă, încât mi-e frică sa nu o strict dacă mă apuc să vă povestesc (defapt mi-e lene  și în plus dacă    v-ași povestii atât                                   1. m-ați crede plictisitoare
         2. Ați crede că sunt fata 
           neligitimă a lui F.PIERSIC 
                la cât pot să vorbesc 
           3.V-am mai zis mi-e lene.)       
             Și cred că toți ați avut o copilărie frumoasă, dintr-un punct sau altul de vedere,eu am crescut o mare parte din micuța mea viață,de 15 ani, la țara la bunicii mei. Nu aveam eu prea multe griji ,nu știam eu de criza financiară (mă uitam la aceste cuvinte ca vita la poartă nouă  :). Nu-mi verificam "Feisbucul" din 5 în 5 minute ca pe frigider( cât am evoluat ,acum chiar stau pe frigider ca să-mi verific ''Feisbucul'', dacă acolo am semnal gratis de  wirlesul vecinului, n-am mai plătit netul de nu stiu când).                                                Nu vorbeam cu ''prietina mia cea mai buna'' toata ziulica pe ''uațap''  (mamă ce greu se scrie cuvântul ăsta). N-aveam telefon cu "TAUCISCRIN" de care trebuia să am grijă, nu aveam toate astea și credeti-mă o duceam "BINIDITĂT".   Acum le-am pe toate și sincer mă doare .... mă doare burta si spatele și mă dor și mâinile de la atâta urcat pi frigider ca să prind ''waifai'.(serios, ce periculoasă a devenit tehnologia de astăzi, odată am căzut de pe frigider și mi-am spart capacul, noroc că n-am stricat tableta,c-oncurcam). Lăsând gluma la o parte generatia mea de azi este una foarte „mișto”,unii dintre noi sunt chiar foarte OPENMIND și chiar, zic eu ,avem bun gust, still,inteligență emoțională, ascultam muzica bună, ne implicăm în activități sportive,muzicale, culturale și ne urmăm visele și pasiunile până-n pânzele albe. Chiar dacă e „nasol" pentru că cei mici au prea mult accesul la toate prostiile și lucrurile bune de pe net, în loc să iasă pe afară (acum ești geloasă pe varăta de 3 ani ca are Ipad 4 si tu ai  deabia o amărâtă de tableta :p) și să-și folosească timpul liber în a face activități care să le solicite totul în afară de net, iphone și ipad.  Până la urmă trebuia să se întâmple și asta nu? ca să vedem pe cine interesează să ajungă cineva făcând cei place și tot felul de lucruri noi pentru a se descoperi sau, cei care stau toata ziua pe net. NU MĂ COSINDER SFÂNTA FILOFTEIA, NU SPUN CĂ EU NU STAU, DAR SPUN CĂ DIN CÂND ÎN CÂND MAI ÎNCHID  FACEBOOK-UL ȘI MAI DESCHID ȘI O  CARTE, MAI SCRIU CEVA, MAI FAC O ACTIVITATE RECREATIVĂ. Mă întreb oare cum va fi copilăria peste 20 de ani? ( dacă e vreunul din voi rencarnarea lu' nea Nostradamus și știe răspunsul să-mi lase un comentariu mai jos! Thanks!:)) 
 Fiți voi, descoperiți-vă,reinventați-vă și bucurați-vă de fiecare clipă! 
                                                                                    Amour,

                                   BettyR.

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Da stiu cum e si eu am o verisoara care la 6 ani are Iphone 5 si eu am avut o caramida de samsung roz cu saniuta :))) ....If you know what i mean :))))

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

How I feel in some words

If you WANT to be Happy, Be!
Be happy for this moment
This moment is your life!
Thank You, I'm sorry, I love you, please!

Cărți care merită răsfoite...

  • Florence Scovel Shinn - Jocul vieții și cum să-l jucăm
  • Elizabeth Gilbert- Lectii de Magie