Tu nu stii, baby!

sâmbătă, noiembrie 26, 2016



     Tu nu știi să mă iubești, dar e ok baby, că nimeni nu s-a născut învățat.
  Tu nu știi să mă privești, dar e ok baby, că nu toți știm să vedem frumosul.
Tu nu știi să mă asculți, dar e ok baby, că nimeni nu știe s-o facă, încă.
 Haide, dă-mi mâna! Te învăț eu să mă iubești, îți arăt eu cum să mă privești în fiecare dimineață, ca să mă simt frumoasă. Te fac eu să ma asculți, chiar și atunci când devin plictisitoare.
    Haide! Zâmbește-mi!  Și strânge-mă tare în brațe, un sărut pe frunte nu mi-ar strica. Și uite așa ai învățat să mă iubești, baby.
    Haide! Deschide ochii, spune-mi! Spune-mi că sunt mai frumoasă dimineața, nemachiată și abia ridicată din pat, decât am fost cu o seară înainte, când purtam acea rochie roșie. Uite,vezi? Așa ai început să vezi frumosul, baby. 
     Haide, ridică-mă când plâng! Și întreabă-mă de ce o fac.  Nu te mulțumi  doar cu răspunsul "n-am nimic!" Haide, ascultă-mi probleme și fă-mă să cred că au dispărut, doar printr-o simplă îmbrățișare a ta. Fă-mă să simt la pieptul tău, că nimic nu mai este rău. Există doar iubire! Uite, vezi? Așa ai reușit să mă asculți, baby.
 Iar acum ai primit ceva foarte important, baby.  Ai primit o femeie fericită.  Care te iubește, baby!
                                                                                                           
                                                                                                                       Amour, 
                                                                                                                                BettyR.

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

How I feel in some words

If you WANT to be Happy, Be!
Be happy for this moment
This moment is your life!
Thank You, I'm sorry, I love you, please!

Cărți care merită răsfoite...

  • Florence Scovel Shinn - Jocul vieții și cum să-l jucăm
  • Elizabeth Gilbert- Lectii de Magie